1 jävla krona!

Var till Kista idag. Tänkte utnyttja att det vad klubbdag och man fick 10% rabatt på allt på H&M. Behövde köpa strumpor bland annat, hitta också en fin liten väska i läder och sen köpte jag lösögonfranar som jag ska lek runt lite med och ta lite kort med. Gick mot kassan för att betala och först i kön står två utlänska män som drar ut på tiden och drar ut på det... skitlänge! Stod där säkert i en halvtimma och vet ni vad dom bråka om? 1 krona! En satans jävla liten ynka krona! Tillslut blir tjejen som jobba i kassan bredvid så less att hon gick fram och gav en krona ur sin egen ficka till dom. Tack och lov! Jag stod där med min skinnjacka och höll på och dö.





Vovven lyckades få sina hår på allt 2 sekunder efter det kom upp ur påsen.


Kjolen är den jag köpte för ett par veckor sedan men aldrig visa, 50-tals kjolen kalla jag den då om ni kommer ihåg.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag är också väldigt blyg, men möter man upp någon innan så brukar det gå bra ^^

2008-08-28 @ 23:07:56
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0