A shot at love 2

A shot at love är en serie som gått på MTV som ni kanske vet och på www.mtv.com kan man se A shot at love 2. Tila Tequila som är huvudpersonen i denna dating-realityshow är bisexuell och dejtar i programet både tjejer och killar. Finalen såg jag igår och jag blev minst sagt chockad! Första gången man ser programet kan man tycka att allt är väldigt vulgärt och smaklöst, bara ett party-datingprogram som MTV skapat för att chocka, men i brist på annat att göra så har jag följt Tila i sin jakt på kärlek. Och saken är att jag faktiskt börjat gilla Tila, tycker hon är ganska rar och söt bakom sin party-image. Hoppades på det bästa för henne och att hon skulle få det hon letat efter, särskilt efter första omgångens misslyckande.

Nu till alla er som är bekant med  programet, vad tyckte ni om finalen?  Tyckte ni det var bra, dåligt?
Jag kan iallafall avslöja att jag höll på personen som hon valde.....


......SPOILER......


Tila Tequila


....och kan inte fatta att Kristy gjorde så mot Tila! Väldigt dåligt gjort av henne tycker jag, tycker hon skulle hoppat av showen mycket tidigare när hon inte ville vara med Tila! Ville hon bara vinna eller? Förstår inte hur hon kan göra så och sumpa alla chanser för Tila att hitta riktig kärlek bland de andra. Dåligt.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag såg upplösningen på programmet, första gången jag såg liksom.. Inte min typ av program, men jag tyckte det slutade ''rätt'' i alla fall.

2008-07-05 @ 08:14:58
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0