Rökare

Alltså själviska jävla idioter! Menar förstås inte alla men iallafall mina grannar, man kan ju fan inte ens ha öppen balkongdörr! Kan ni inte tänka lite på andra? Mår jätteilla av röken nu. Bara för att ni vill ta ihjäl er själva med ert rökande så ger det er inte rätt att utsätta andra för det! I min familj har vi 3 (!) med astma och vi kan inte andas med den jävla röken! Ni får väl röka i er egen jäkla lägenhet men plåga inte mig och min familj! Samma sak gäller alla som ställer sig precis utanför dörren till affärer, tänk lite på andra för i helvete!

Ursäkta, jag måste gå och spy nu.

Kommentarer
Postat av: C

Håller med! Har samma problem med ballkongsdörren

2008-07-09 @ 14:58:24
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0