Äntligen! Jag har saknat dig..

Min Mp3-spelare! Äntligen! Den har vart borta i kanske 1 år nu, äntligen! Du har kommit tillbaks till mig...
Har så många låtar i den som jag inte har i datorn och som jag helt glömt vad dom heter men som jag vet att jag älskar.... känns så skönt att äntligen få komma på namnen igen... jag har gått och gnagit på det så länge och försökt komma på va dom heter! Äntligen!

I call her baby for short then i ramble on...

Sweet thing wont you save my soul yeah? Pretty lady wont you take me home? Tonight..
Ive got a Babylon feeling!
Im feeling Babylon..

Och det var bara en av de jag glömt... nu ska jag lyssna på the lake....sen...

...to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0