Bara 421 kvar

Jag har suttit och läst blogginlägg hela kvällen/natten. Hade ju några dagar förra veckan då jag inte kände för att läsa nåt så det resulterade ju i att jag kom efter lite i bloggvärlden. Det skrivs ju nya inlägg varje dag och såfort jag läst av en del så har den "delen" kommit tillbaks. Bloggvärlden tar ju aldrig paus och därför fylls det ju på hela tiden. Och jag kommer aldrig ikapp! Har 421 inlägg kvar nu och ligger cirka 3 dagar efter, så det är alltså lärdag/söndag nu i mitt blogghuvve.
Känns lite tråkigt att ligga efter eftersom det känns skumt att kommentera inlägg som är från förra veckan och egentligen ligger så långt ner och är så oaktuella. Så till er som jag vanligtvis är en "stamgäst", detta är anledningen jag inte synts till. Haha.

Borde sova. Har ett möte imorrn som jag måste komma upp till. Får inte försova mig... har ingen väckarklocka heller. Vet ni varför? Jo, den är trasig! Haha!


Imorgon får jag iallfall se ett nytt avsnitt av House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0