Bytet av president ur en modebloggares perspektiv

Jag sitter fortfarande uppe och tittar på valvakan. Börjar bli aningen trött kan jag säga. Inte gäspa-flera-gånger-på-rad-trött utan huvudet-börjar-kännas-tungt-trött. Tror valvakan slutar nångång efter 6 så jag är uppe ett tag till.
Det ser iallafall ut som Obama kommer att vinna och det är bra. Honom jag hållt på iallfall. Jag ska inte gå in på en massa politiska argument hit och dit utan jag tänker analysera bytet av president ur en modebloggares perspektiv! Låter kul va? Haha. Med det sagt så skulle jag inte direkt kalla mig själv för en modebloggare, snarare en modeälskare.

Enda jag har att säga är väl att ni ska passa på att handla era favoriter från Forever21 och alla amerikanska webbutiker för jag tror att dollarn kommer gå upp efter bytet av president. Nu behöver ni inte börja oroa er, valet är visserligen idag men vinnaren kommer inte börja förrän den 20 januari så inga större förändringar kommer hända på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0