I begin to nerdify

...igen, haha. Jag funderar på om jag ska köpa The wrath of the Lich King, senaste expansionen till World of Warcraft. Ni kanske inte vet att jag varit en riktig WoW-nörd. Har en lvl70 human warlock. Kommer ihåg när The Burning Crusade kom ut, var så förväntansfull... jag blev inte besviken. Var så häftigt att gå genom den porten till Outlands för första gången. Jag slutade spela efter jag nått högsta leveln. Det var väl runt ett och ett halvt år sedan. Suget försvann när det inte fanns nåt konkret mål längre. Jakten på bättre gear var inte så intressant.

Med den här expansionen så har dom ju höjt taket så nu kan man nå lvl80. Ja, nej, ja, nej? Har inte riktigt det där speciella suget efter det som jag hade önskat. Kanske ska vänta med att skaffa det ett tag till.

...men jag är väldigt nyfiken på att se Northrend, det nya området.




Haha hoj va med nostalgi det kom när jag ser bilder från spelet. Suget kommer verkligen krypandes och blir starkare!


Nya området Northrend längst upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0