Retuschering

Nu på kvällen har jag suttit och försökt mig på redigering och framför allt retuschering av ansikten. Har inte provat på det förut så jag tänkte att jag kan väl likväl testa. Och det gjorde jag! Finns verkligen massor man kan göra!

Tog en gammal bild på mig som jag inte gilla för att se om jag kunde göra den så att jag gillar den.  Jag gillar den bättre nu iallfall, det kan jag säga! Haha, men jag skulle inte kalla det bra. Eller vad vet jag... har ju inget att jämföra med direkt.
Och man ska ju säga så eller hur? Man kan ju inte säga att min allra första retschering ever blev skitbra!  Fast egentligen så vill jag nog säga det... jag är mycket bättre än vad jag trodde jag skulle va! Så kudos till mig!

Om ni får se bilden? Nej! Trodde ni verkligen det? ;D

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Klart vi får se bilden!!! ;D

2008-11-22 @ 00:51:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0