The F-word och Sanningens ögonblick

Har inte blivit så mycket uppdatering dom senaste dagarna pga att jag mått rent ut sagt skit dom senaste dagarna. Igår var jag på loppis och det kändes som jag skulle ramla omkull. Mådde så illa och det snurra bara i huvudet. Var tänkt att jag skulle åka till vällingby och köpa en hårborste bla som inte sliter så mycket på håret. Var tvungen att skicka den biten av dagen och åkte hem och däcka i sängen. Inatt kunde jag inte sova alls pga oro + att mina oros/ångesttabletter är slut... sluta med att jag inte gick upp förrän klockan 5. Så ligger det iallafall till så att ni vet.

Kollar på The F-word med Gordon Ramsey nu på 5an. Har är riktigt charmig när han inte svär och är en surjävel som i Hell's Kitchen på 3an. Klockan 9 är det säsongs start för Sanningens Ögonblick också. Linda Rosing är med. Sanningens Ögonblick är verkligen förnedringstv numero 1. Lite roligare att kolla på när det är kändisar med tycker jag.... är väl grymt att tycka det men tyvärr, jag tycker det. Ha! Rätt åt er om ni ställer upp. Nu är jag elak. Förlåt. Nej. Jag skulle sluta va så PK ju. Rätt åt er. Så det så.


The F-word med Gordon Ramsey


Sanningens Ögonblick

Kommentarer
Postat av: S O L I N

Jättefin header!

2008-11-09 @ 22:23:42
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0