Change of plans

Blev ändrade planer nu. Försökte kolla på 30 dags of night men det är en jäkla fluga som håller på och kittlar mig hela tiden så jag kan inte koncentrera mig. Dessutom så har jag fortfarande ont i min tand, så jäkla irriterande! Får se klart filmen nån annan dag. Tycker inte den börja särskilt bra heller. I scenen där dom säger "fucking truck" inom loppet av 2 sekunder så bestämde jag mig för att stänga av. Det andra "fuck"-et kändes så satans krystat så det blev löjligt, var dessutom två olika personer som sa det - "Get out of the fucking truck!" "whats that?" "run!" "get in the fucking truck!" . Vet ni vad? Jag kan också säga "fuck"! Fuck fuck fuck, är jag cool nu? Förlåt men det kändes bara så löjligt det där.
Sen tycker jag att snö och vampyrer inte funkar så bra ihop, det är som isglass och senap. Eller det kanske är Alaska som skräck-miljö som inte funkar? Snön är det iallafall! Kändes väldigt klyschigt också. Tjej + Kille har precis gjort slut och så mördas alla runt omkring dem och så blir dom ihop i slutet. Dom följde verkligen instruktionsboken där, till punkt och pricka. Jag har i och för sig inte sett hela filmen än men det är väl så det kommer utspela sig.
Nej, jag vill in i vampyrernas huvuden och se hur dom tänker! Vanliga mortals vet vi ju redan hur de funkar. Nån ska spela hjälte och som har en tjej som är hjälte nummer 2 och så blir dom kära blablabla.
Los Muertos, där har ni en bra vampyr-rulle!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack och Tack ;D



O du, nu kan du se min första modellbild i bloggen :D

2008-10-11 @ 01:42:37
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0