Numb

Igår så blev det inte mycket bloggande som ni märkte, var helt trött i ögon, kropp och själ. Gjorde inte så mycket mer än att satt och glodde på TV. Såg premiären av Grey's Anatomy, om jag ska va helt ärlig så tycker jag den förlorat sig charm, börjar bli alldeles för uttjatad. Såg även finalen av So you think you can dance, har inte så mycket att säga om den, alla var duktiga och så. Jonas Brothers var även där och spela. Har inte hört nånting från dom sådär så att jag kan komma på. Hur som så tycker jag dom sög. Var väl bara en av dom som sjöng hyfsat bra.. dom andra var inge bra, men inte skitdåliga. Är dom så stora för att dom har ett halvt behagligt utseende eller? Är bara tonårstjejer som gillar dom vad jag vet... alla andra har vett nog att se att dom inte är nå speciellt.


Kommentarer
Postat av: michelle

alla verkar ha sett den där jävla finalen utom jag :(

2008-10-03 @ 16:33:27
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0