Tips på frisör norr om Sthlm?

Har ni några tips på bra frisörsalonger norr om Stockholm? Då menar jag fortfarande i Stockholms Län såklart. Orkar inte åka in till stan. Jag har bara en erfarenhet från att gå till frisören och det är inte nån bra en.
Var för ett par år sen och jag ville klippa lugg så jag tänkte att det är bäst att låta nåt proffs göra det så det blev rätt. Gick dit och sa att jag ville ha lugg, men det blev inget... för det tyckte inte hon. Och skygg och blyg och artig som jag är så säger jag inte emot. Det var första och sista gången jag gick till en frisör! Var så arg och besviken när jag kom hem så jag vet inte vad. När jag senare skaffa lugg så klippte jag den själv.
Men nu har den vuxit ut och jag skulle vilja försöka mig på att gå till en frisör igen, men den här gången ska det bli rätt!
Så jag vill gärna ha era tips på bra ställen att klippa sig!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahahaha ett kamerastativ?! ;)

2008-10-22 @ 20:15:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0