Vilken ska jag välja?

När jag var i stan i söndags så tänkte jag köpa en foundation men jag kunde inte riktigt bestämma mig vilken färg jag ska ha. Fick hjälp av personalen men en av dem tyckte den ena och en av dem den andra. Så det blev delade röster mellan dem och då vände jag mig till mig själv och min mamma och där blev det delade röster också. 2 mot 2 alltså. Jag har ju alltid sån beslutsångest så jag gick därifrån med ingen av dem. Så nu tänkte jag fråga er, vilken färg tycker ni jag ska satsa på? Fairly light eller Medium beige? Men den sistnämna gjorde att jag såg lite varmare ut i ansiktet sa dom.
I.d. vill jag iallafall ha.


eller

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Är du rödflammig i hyn så ska du inte ta något med en röd ton. Ta något gulare - det neutraliserar hyn. Sån hy har iaf jag ;)

2008-10-19 @ 00:49:01
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0