1408

Igår kolla jag på filmen 1408. Jag gilla inledningen och hur dom byggde upp spänningen. Men när allt kom till kritan och all skräck skulle börja så blev jag lite besviken. Filmen är absolut inte dålig, men det är inte direkt vad jag skulle vilja ha ut av en skräckfilm. Jag vill veta vad det är för något och jag vill känna ondskan. Här blev det mest att det hände en massa saker som var läskiga men man fick liksom inget grepp om vad som låg bakom. Men som sagt, inledningen och uppbyggningen tills han går in i rummet var bra. John Cusack i huvudrollen och Samuel L Jackson som hotellmanager. Svenske Mikael Håfström är regissör.


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Ingen aning :) det står att de kommer från USA men det kan säkert stämma!

2008-09-26 @ 23:31:00
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Sanna E

ja designen var riktigt kasst gjord. 400 spänn liksom! sjukt

2008-09-26 @ 23:45:39
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0