27 dresses

Såg på filmen 27 dresses igår kväll. Som med den senaste filmen 1408 så är jag aningen besviken. Har jag för höga förväntningar kanske? Jag tycker inte det! Jag vill inte se samma film om och om igen fast i en annan förpackning och med andra skådisar. Jag väntar på en film som inte är ännu en klyscha! 27 dresses är inte en dålig film egentligen, om man aldrig någonsin tidigare sett en romantisk komedi så skulle man säkert ge den ett högt betyg. Alltid samma visa, pojke möter flicka - nån av dem blir förälskad - nån av dem träffar någon annan - den andra parten står nobelt brevid och väntar på att kanske kanske bli sedd. Har inte ni sett den filmen? Jag har. Flera gånger.


En i raden av väldigt många..


Kommentarer
Postat av: Julia

jag kommer inte ihåg om jag sett den, tror det. haha vilket minne jag har

2008-09-29 @ 13:57:58
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0