The Hills

Nya avsnitt (säsong 4) av The Hills finns nu att se på MTVs hemsida. Måste bara få avreagera mig lite... Spencer är ju helt jävla puckad! En jävla skitstövel! Ursäkta språket. Nu när det är sagt så tänkte jag tillägga att Brody var en satans nöt i sista avsnittet med!

Världens roligast musikvideo (roligaste - sämsta = samma sak). Vet att jag bloggat om det här tidigare men jag måste bara få dela med mig av det till er som missat! Slutet är roligast! Heidi Montag från The Hills med låten Higher.

Och nej det är inget skämt!



Kommentarer
Postat av: Blondinen Sanna A

Sv: Jag kan liksom gå runt på stan och kolla vilka som har gummistövlar och det finns så himla många roliga färger...



Sovit gott? Kram Sanna A

2008-09-09 @ 11:23:51
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: jaa ;/ har alltid oroat mig över sånt där. Som att 5000 forskare kan ha fel? :O



jaa :P hehe råkade skriva fel.

haft en bra dag? kram

2008-09-09 @ 16:35:26
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0