Matthew Williamson för H&M


Idag släpps Matthew Williamson for H&M. De här plaggen gillar jag lite extra. Först har vi blusen och koftan på översta bilden, fina, nånting jag faktiskt skulle kunna tänka mig att köpa. På bild 2 har vi en fin läderjacka, lite dyr för mig som köpte en ny läderjacka praktiskt taget igår. Bild 3, en långklänning. Väldigt fina detaljer och fint skuren. Dock vet jag inte när jag någonsin skulle få tillfälle att använda nåt sånt... så nej. Men fin är den!

Sen finns det lite andra godbitar också, så som en läderväst med hål-/ringnitar. Fast det känns faktiskt som något man skulle kunna göra själv på en eftermiddag. Köpa en väst på second hand och lite nitar på Panduro eller Hobex.
Finns även en söt liten rosa klänning, men känns som nåt man kan hitta på Gina Tricot.

Hur som, idag släpps kollektionen alltså. Iväg och köa era modetroll!


Kommentarer
Postat av: Mini

Va? Jag har inte kommenterat hos dig..

2009-04-23 @ 09:43:53
URL: http://www.carolinelundh.se
Postat av: Wysteriia

Är för lat för att köa ;)

2009-04-24 @ 22:11:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0