Fashion & Photo - Anna

Anna stod på tur i min quest att rita av alla på min Bloglovin'-lista. Anna är helt otroligt vacker! Älskar hennes stil! Jag skulle inte tacka nej till varken hennes utseende eller hennes garderob!


Ni kanske märker att det är nåt annorlunda med den här bilden? Ja, helt rätt. Den är i färg! Första bilden jag gjort i färg faktiskt. Självklart har jag färglagt saker förut, men inget jag stolt visar upp. När det kommer att rita med penna och papper så kan färg förstöra så mycket, iallafall för mig. Kommer ihåg när min bildlärare en gång tvinga mig att färglägga, blev inge bra! Jaja, nog om det. Vill öva och göra mer bilder med färg och Fashion & Photo-Anna blev försökskanin den här gången! Kommer definitivt göra fler blider med den här tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0