Blev inte riktigt rätt idag

Idag blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Den började bra, morgonen var trevlig och efter mamma kommit hem från jobbet så åkte vi iväg till rusta och konsum. Hade tänkt att visa lite bilder på vad jag köpt. Men när vi kom hem så bröt helvetet lös. Sluta med att jag grät i timmar och låste in mig på lilla gästtoaletten och efter jag kom ut vid 6-tiden så gick jag och la mig och har sovit enda fram tills dess. Missad en massa roliga program på tv också, ugly betty, desperate housewives m.m.

Har inte läst en endaste blogg idag heller så nu står väl 223 olästa inlägg. Aja, orkar inte ta itag i det idag... kanske blir imorgon. Detta är ganska ovanligt för mig nämligen, har aldrig innan skippat att läsa bloggar en enda dag.

Dagens höjdpunkt var ialllafall när en bil med registreringsnummer SJK 666 åkte framför oss, en sjuk djävul med andra ord. Blev lite skratt av det iallafall.

Nu ska jag titta på nya avsnittet av The Hills på MTV.com. För er som inte visste det så kan man se en hel säsong före tv i Sverige där.


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

älska the hills

2008-10-22 @ 04:30:19
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0