Gårdagens visit i storstaden

Bloggen krånglar som tusan, har inte gått att lägga upp bilder. Irriterande. Men nu ska det förhoppningsvis funka.

Hur som..Var ju in till stan igår som ni vet, på tåget dit så såg jag en tjej som var sjukt lik Hayden Panettiere. En dubbelgångare verkligen! När vi va framme så tog vid t-banan till norrmalmstorg och där mötte vi dom 3 "clownerna". Gick runt i stan i 6 timmar så mot slutet av dagen så hade jag himlans ont i fötter och rygg.

Var bland annat inne på Antikt, Gammalt & Nytt.. rolig liten butik måste jag säga men jösses va smala gångar. Man fick verkligen dra i magen så man inte hade ner nåt! Vet dock inte om jag vill gå dit igen. Den stroppiga 50åriga trans-aktiga herren som ägde (antar jag) stället kollade snett på mig, verkligen fula blickar, så jag har ingen lust att gå tillbaks dit.

Gick alltså runt i stan i ca 6 timmar och gissa vad jag kom hem med!? Inget! Vettetusan hur det gick till, har jag blivit extremt kräsen eller har butikerna väldigt tråkigt utbud just nu? Vet inte, känns som jag redan sett allt. Hoppas alla butiker får in lite nytt snart. Inte för att jag har ett shoppingberoende utan för att det är roligt att kolla och inspireras!



Tjejen var fransyska och var riktigt duktig på att spela! Herren hade ett väldigt fint paraply! Någon som vet vart man kan köpa ett liknande?


Att balansera på ett snöre ute i regnet är roligt!


...fast ibland inte.




Stora lilla hunden var så duktig med sin bössa runt halsen!


Kommentarer
Postat av: Elin

fina och färgglada bilder!

2008-10-16 @ 20:14:55
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0