Stay on top

Det gäller att stay on top of things annars så skenar det snabbt iväg. Igår så hade jag ingen större lust med nånting så jag läste bara ett 20tal blogginlägg och här nedan ser ni hur det ser ut idag. Min mail är jag inte så bra på att sköta heller, över 700 oöppnade. Min mobil ska vi inte ens tala om, den har legat gömd i en låda snart ett år nu. Kan bara tänka mig hur många sms jag missat. Men jag orkar inte bry mig. Det har blivit så att jag sagt till mig själv att "imorgon ska jag kolla mobilen" men icke. Morgondagen kommer och går och jag säger till mig själv igen "imorgon".





Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja de är jättekonstigt då de är helt borta, och att han har ersatt med ett tvillingpar på 19 år.. ew! Men iaf.. jag kan inte säga vem jag gillar bäst av alla, men Kendra är ju roligast ^^

2008-10-14 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0