Sleepless in Stockholm



Bjäää, har inte sovit på hela natten. Och då menar jag det, jag gick och la mig 20 minuter innan jag skulle upp till ett möte jag helt glömt bort. Så jag kom inte i säng förrän 10 i morse. Då var jag helt övertrött så jag kunde självklart inte somna. När jag låg där och försökte somna så tänkte jag "hmmm, hur många bokstäver är det i mitt namn?" "1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13.... 13!" och en sekund efter jag kommit fram till att det är 13 = otursnummer så börjar någon borra i fasaden på byggnaden. Jippie..... Och det kommer bara närmre och närmre, vet inte vad dom höll på med. Och det var naturligtvis nädvändigt att göra det 10 på morgonen just den dagen jag inte sovit en sekund. Dessutom så är det ju sportlov, jag går visserligen inte i skolan längre, roligt för dom som äntligen fått lov.


Aja, fick iallfall 2 timmars sömn tills telefonen börja ringa en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0