VAFAN!?

Det är Efterlyst nu på 3an. Dom snacka precis om att Kameraexperten.se där jag köpte min systemkamera är bedrägare och lurat till sig 10 miljon kronor inför julen 2008! Alltså jag sitter med hakan i backen. Vad betyder detta? Var kom varorna från som dom faktiskt sålde? Jättemånga har ju inte fått sina saker dom beställde och blivit bedragna... men jag fick mina....  var kom dom ifrån.... stulna!?

När jag fick mina saker från Kameraexperten så kom dom i ett väldigt skumt paket. Det var bara inslaget i bubbelplast och inget mer. Kameraläsaren som skulle komma med ett minneskort fick jag aldrig. Skicka några mail till dom och fråga också men det sket dom i princip i. Och jag orka såklart inte bråka...

Såhär ser det ut nu när man kommer till www.kamerexperten.se:

"Kameraexperten är stängd


Om du har handlat på Kameraexperten.se och inte fått några varor så ska du kontakta din bank för mer information samt att göra en polisanmälan."


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oj då...men tur att du fick de viktigaste sakerna i alla fall..?

2009-02-12 @ 18:21:43
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

JAg köpte ju också min där, vi hade nog bra tur jag o du?! Det var strax efter att jag fått hem min som det började stå om det där i tidningar :S



O angående Dennis så förstår jag att du blir arg! Vem blir inte det? Jag tycker det där inlägget om Kisse var sånt man inte skriver!

2009-02-12 @ 23:19:37
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0