Ingen årsresumé här inte!

Ingen har väl missat att det är nyårsafton idag? Näe, tänkte väl inte det! Eftersom jag inte haft en blogg hela året så tänker jag inte ha nån årsresumé/årskrönika/"mitt 2008" som alla andra. Jag på mina 20 år är till och med för senil för att komma ihåg vad som hänt detta år. Nästa år får bli ett år med mycke roliga händelser! Då kan ni få en årsresumé, kommer ju dessutom va nedskrivet här så jag kommer ihåg skiten, haha. Bara 3 och en halv timme kvar nu på 2008. Raketer går redan av där ute, är bara ett par minuter mellan dom nu. Vad gör ni nu ikväll? Som den lugna själ jag är så är jag hemma med familjen och ska ta kort på smällarna och dricka pommac senare. Det blir bra.

Vi hörs säkert senare och då kommer det upp bilder!


Kommentarer
Postat av: jocke

fin blogg!!!

2009-01-02 @ 23:07:13
URL: http://joockeez.blogg.se/
Postat av: Erika

Svar: Ja typ. Eller jag kanske måste göra om hela headern då?

2009-01-05 @ 17:00:43
URL: http://morotsbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0