Politisk korrekt

Jag är så sjukt jävla trött på att vara politisk korrekt hela tiden. Jag vill kunna säga exakt vad jag känner och tycker och jag vill inte bry mig om konsekvenserna. Jag vill vara som Hanna Fridén eller Katrin Z. Helst Hanna, hon är helt igenom cool, Katrin kan vara lite elak. Där, DÄR! Där sa jag nåt iallafall, kommer väl ångra mig imorgon och få dåligt samvete. Jag vill kunna skriva om allt skit som snurrar, jag vill kunna dela med mig av det jag tänker utan att få ångest över att jag kanske sårar nån på vägen. Jag vill kunna snacka skit och argumentera för något jag absolut inte tror på bara för att jag vill ha rätt! Jag vill inte va så jävla PK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0