Snöstorm över hela landet

Såg precis på nyheterna att det kommer in en snöstorm över hela landet idag. Suck. Ser ut genom fönstret att den redan är här... blir aldrig vår ju. Aja, se till att klä er varmt idag my fellow bloggare!



APRIL APRIL
DIN DUMMA SILL
JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!


Haha! :D Nej men gott folk, det är faktiskt ingen snö alls på marken och jag såg på nyheterna att det finns risk för gräsbränder i södra landet. Och det är faktiskt sant. Så se upp, ta med ett vattenkanna ut på era promenader!



Lura min lillebror som låg och sov att det fanns hamburgare i köket och att han försovit sig hela dagen.... hehe han blev lite orolig där... "mm öh va? va e klockan?". Hihi. Lura även hunden att det fanns en jättehamburgare och ett jätte-pommes frite i köket.... HAN gick på det! Det blev verkligen spring i tassarna där...hohoho! Det fanns iallfall skinka och ost väntandes på honom och han blev så glad så!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha den gick jag inte på ens på första meningen du ;)



kram sötnos!

2009-04-01 @ 22:43:33
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0