Thou shall not crave thy neighbour

På tal om Tv och på tal om True Blood (Kalle och jag snackar på msn) så ska ni inte missa att serien har premiär i Sverige ikväll! Klockan 22.00 på SVT! Missa inte! Börjar nu!



Ni som följt med här på bloggen ett tag har säkert inte missat allt mitt TB-snack! Och här kommer lite till... Avsnitt 9, säsong 2 är mitt absoluta favoritavnitt! Sändes i Amerika förra söndagen. Början är så rolig, satt bokstavligt talat och gapskratta och slutet är så sorgligt, tårarna rann. Inte ofta jag gråter framför ett program inte!
Eftersom de flesta i Sverige inte har sett True Blood än så skriver jag inge mer, annars blir det en enda stor spoileralert här och det vill vi inte.

Ni som däremot har sett avsnittet vet nog vad jag snackar om. 

"You big lying A-hole!" - Sookie (Anna Paquin)
*Big smirk* "I believe I can feel her emotions, Bill" - Eric (Alexander Skarsgård)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0