Heavy heart

Läste precis (eller precis och precis, kanske en halvtimme, 40 minuter sen) ett inlägg hos en bloggare som fick mig att känna ångest/oro/osäkerhet. Önskar folk kunde vara snälla. Inte hacka på folk och inte slänga in pikar mellan raderna. Det jag vill säga till den här bloggaren är shove it, will you?


Idag har det inte blivit mycket bloggande som ni kanske märkt. Anledningen är att jag hållt på att tvätta + gjort lite finjusteringar på nuvarande design (inte den som kommer till vår/sommar) Har dock inte lagt upp det för det är inte klart än. Sen att blogg.se loggar ut en hela tiden gör ju inte att saker och ting blir enklare eller går fortare.

Sen har ni kanske också märkt att det inte blivit många teckningar/bilder/illustrationer på sistone. Det har sina anledningar det med. Det är nämligen så att mitt ritprogram har hängt sig och vill helt enkelt inte funka. Behöver väl troligtvis installeras om. Har endel gamla bilder från flera år sen som jag skulle kunna lägga upp, har även endel halvfärdiga men dom sparar jag nog på tills dom är klara.


Jag kan inte sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0