Busy Busy Busy

*andas ut*


Haft väldigt mycket att göra dom senaste dagarna så bloggen har hamnat lite på efterkälke, ber om ursäkt för det!

Så vad har jag gjort då? Jo;

- Bloggdesign, Bloggdesign, Bloggdesign
- Rita, Rita, Rita (hemligt projekt)
- Sen allt vardagligt också.


Bloglovin' ska vi inte ens tala om *djup suck*, jag ligger efter med 759 inlägg! Ni skriver satans mycket ni! Eller jag vet vems fel det är! Perez Hilton! Jag la till honom nångång förra veckan och den killen skriver uppåt 50 inlägg per dag! Allt är hans fel, i'll tell you! Tvi!


Kommentarer
Postat av: sara

gör du gratis designer eller tar du nånting ? :) skulle verkligen behöva hjälp med min och har hört att du är bra! :)

2009-03-25 @ 18:00:13
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0