Mina fötter sover, men inte jag (....just nu iallafall...)

Här sitter jag ensam i måndagsnatten....

Måndagen hoppa jag över. Hur gör man det undrar ni? Jo, man sover till klockan 10 över 8... på kvällen (!!!), sen kollar man på Nytt Läge, CSI och Project Runway och sen går man och lägger sig igen. Jag är trött som in i HELVETE!, jag har ingen energi alls.

Egentligen så har jag massor att göra;

- Hjälpa Bloggkommentatorerna med en grej
- Hjälpa Amanda med bloggdesignen
- Fylla i en massa papper
- Blogga


....men jag vill sova. Ugha!

Ber om ursäkt till Amanda + Bloggkommentatorerna  + Er läsare...... jag ska fixa allt... jag är bara lite trött just nu.... ska fixat...snart... så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tjena bruden :) det ser skumt ut.. igen! Men det är bara bakgrunden. Annars ser det bra ut! Vi hörs på msn sen så gör vi bara en ljusrosa bakgrund istället? I någon rosa nyans.



Kram

2009-03-31 @ 12:08:58
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0