Fixat.. nästan iaf

amazon.co.uk finns House säsong 3 & 4 att få tag på och dom levererar till Sverige. Så nu vet jag det. Frågan är bara om jag ska beställa nu eller imorgon . Är väl bäst att göra nu så får jag dom snabbare.

Kollade färdigt på The Libertine nyss också. I slutet så var det ganska svårt att förstå att det var Johnny Depp. Sminkörerna gjorde ett bra jobb! Övrigt om filmen.. ja den var väl ok, inte så mycket mer än det tyvärr.




Nu ska jag försöka få iväg en beställning, sen ska jag sova. Godnatt hörni! Hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men gud va sjukt jag såg inte att det var Johnny Depp på bilden.. :P

2008-08-18 @ 17:45:35
URL: http://lyxmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0