Karma

Tror du på karma? Det gör jag! Jag tror, är du en bitch så kommer du få tillbaks den bitchigheten. Är du en skitstövel så kommer du få tillbaks det med. What goes around comes around som det så fint heter. Jag tycker det är ett väldigt bra sätt att leva efter.. det du ger till andra får du tillbaks!
Vet ni vad The Secret är? Det handlar om The law of attraction. Är lite karma inblandat där med. Gör en god gärning och det skickar ut god energi och då attraherar du god energi och där med händer goda saker.

Anledningen jag skriver detta inlägg har lite att gör med nästa inlägg.
Det jag vill säga är;

Karma is a bitch!  -- Det är vad jag tänker när någon är en skitstövel mot mig och så hånflinar lite lätt för mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0