Mera shopping

Ja, idag har det hänt igen! Jag har köpt skor! Eller sandaler är det, hoppas det är lite sommar kvar så jag får en chans att använda dom. Hej jag heter Emelie och jag är en skolist, en skofantast, en skooman. Jag erkänner.
Har även köpt en höstjacka som är mörkgrön och jättefin. Två kjolar, den ena i 50-tals stuk och den andra en grå tweedaktig sak. Ett halsband som påminner lite om sånadär halsband man gjorde när man va liten av avklippta sugrör. En mörkgrå jättemysig stor kofta. En sjal med prickar på. Två par knästrumpor, svart och grå. Köpte egentligen tre men det tredje paret var det hål på märkte jag när jag kom hem så dom ska jag lämna tillbaks om det går. Tror det var allt!


Sandaler från DNA, kosta 700kr från början men jag betala drykt 200kr. Fynd!


Höstjacka från Gina Tricot.


Kjol från H&M, fattas en knapp men det är lätt att sy på. 80kr på rea.


Knähöga strumpor från Gina Tricot, 19kr/st.


Halsband från H&M, 20kr.


Sjal från Gina Tricot, 64kr tror jag.


Koftan och den andra kjolen har jag inga bilder på just nu men det kommer bilder inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0