Ny dator, hjälp uppskattas!

Jag funderar på att köpa en nya dator, en bärbar en. Har ni några förslag? Tänkte lite på en mac först men dom är ju väldigt dyra i jämförelse med andra och är det för att dom är bättre? Eller är det för att dom är vita? Usch, det där lät lite som om det fanns anspelningar på nåt rasistiskt och det var absolut inte meningen! Nu släpper vi det!
Vilket märke är best när det kommer till bärbara? Hade en Fujitsu Siemens innan och den va inte alls bra. Fläkten satt på undersidan så nä'r man ställde den på ett bord så blev den överhettad och bara stängde av sig. Fick bygga lite av en pedistal efter ett tag så att den skulle kunna få lite luft och andas. Riktigt uppsnoffsig och förnäm va den som behövde en pedistal!

Hur som helst, vad för bärbar dator rekommenderar ni? All hjälp uppskattas verkligen!



Detta var en gammal en, inte riktigt vad jag söker.


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag har en liten rosa från LG, den tycker jag är superbra!

2008-08-05 @ 22:06:33
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0