Vill du ha en länkning?

Jag hade en liten idé! En bra idé! Ett utbyte!

Jag länkar till din blogg eller hemsida här i min blogg och du registrerar dig på Gratisbio.se genom att trycka här!

Registrera sig är helt gratis och det enda du behöver göra är att gå in på poäng och sedan trycka på tillexempel eniro, du får 1p genom att trycka på den länken (finns massor med såna länkar! vilket betyder att du inte behöver lägga ut en enda krona för att komma upp i 100p) och du är därmed en aktiv medlem! 100p måste du tjäna ihop för att få en länkning hos mig och du får hela 75p genom att registrera dig genom min länk!

Låter väl som ett bra utbyte?

Lite mer om gratisbio.se; Gratisbio är en sida där du kan tjäna poäng på mycket du gör på internet, besöka olika hemsidor, registrera dig på olika ställen eller shoppa. När du samlat dina poäng kan du sedan byta ut poängen mot presentkort eller biobiljetter! Det finns massor av ställen du kan få presentkort hos (du ser en del på bilden nedan).

400 poäng = 1st biocheck
1000 poäng = 300 kr.
1500 poäng =  500 kr.
2000 poäng =  700 kr



Superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0