Snacka om tur!

Jag har känt i några dagar nu hur Skopunkten har ropat på mig, och nu vet jag vem det var som ropa! Det var mina skor från ellos det hade tagit slut i min storlek där. Dom jag skrev ett inlägg om lite längre ner. Dom stod där framför, sista paret och dom var i min storlek också! Inte bara det, dom va på rea! Gissa hur glad jag blev! Gissa hur glad jag är! Så fina, nästan så fina att jag bara vill ställa upp dom i bokfyllan och kolla på dom, ha dom som prydnad. Men nej, dom kommer användas flitigt! Det kan jag garantera!




Var på coop och handla lite också, dom hade rea där med så vi gick och kika lite på skoavdelningen. Hitta ett par röda skor för 49kr så dom fick följa med mig hem med!



Dom behöver nog ett par skosnören för snygghetens skull även fast det är ett gummiband som håller dom kvar på foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0