Britneys Cirkus

Britney Spears nya video finns nu att skåda på YouTube. Jag har aldrig varit ett riktigt fan av Britney men jag kommer ihåg att första gången jag såg/hörde Hit me baby one more time så trodde jag att hon skulle gå långt. Och det gjorde hon. Sen störta hon och försöker nu komma upp på topp igen. Vet inte om jag tycker hon lyckas. Hennes tidigare låtar hade alltid något som gjorde att den fastna i huvet, vare sig man gilla den eller ej. Jag tror nog inte riktigt hon kommer få tillbaks sin former glory. Nya låten heter iallfall Circus och här finns den att se och höra. Bästa på riktigt länge men hon har gjort bättre.


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker circus är skit bra :) förvånande bra haha

2008-12-12 @ 22:30:37
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0