Skitdag

Idag har varit en skitdag. Ska snart gå och lägga mig så att den tar slut nån gång. Synd att man inte kan sova i ett par veckor och vakna upp efter jul.

Innan jag går och lägger mig ska jag se på det nyaste och sista (?) avsnittet  (för säsongen) av The Hills. För er som inte vet det så kan man se det på engelska MTV's hemsida. Det här är avsnittet där Heidi och Specer rymmer iväg till Mexico och gifter sig.

Hon borde inte ha gift sig med honom, Spencer är ju en skitstövel. Men o andra sidan så verkar ju Heidi rätt korkad som inte ser det och säger till honom så hon kanske förtjänar honom.


Update: Ok, det var inte sista avsnittet. Det var näst sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0