Bästa bloggaren just nu

Jag läser väldigt många bloggar dagligen och nu tänkte jag tycka till lite om dom.

Vi börjar med den största, Blondinbella , läser hennes blogg flera gånger om dagen men eftersom hon blivit så pass känd så tycker jag det är lite tråkigt. Man kan liksom inte relatera till henne och det mesta hon skriver om är möten, inte alltid så roligt att läsa om och därför blir hon inte bästa bloggar just nu iallafall.

Kenzas blogg, läser även den flera gånger om dan.Hon har sveriges näst största blogg och ärligt talat så vet jag faktiskt inte riktigt varför. Inte meningen att vara elak, gillar verkligen alla tjejer jag kommer skriva om och tycker verkligen dom är jättesmarta som tagit sig till dit dom är. Men Kenzas blogg har blivit lite långtråkig tycker jag. Visst nu på sistone så åker hon till Kreta och Tokio Hotel-konserter om vart annat men jag vet inte, bloggen har tappat lite av charmen på senare tid.

Sen har vi Elin Klings Style by Kling som ja, den handlar om hennes jobb och allt är bra där men jag skulle gärna se henne bli lite mer personlig.

Nästa är EbbaVecko Revyn och det enda är väl att lite mer update skulle va kul och att dom fixar så att sidan inte hänger sig hela tiden, läser den mycket mindre nu för tiden pga det.

Next up är Amanda Berg, MER uppdatering!

Och nu till vinnaren!

Stina-Lee du är vinnaren! Du har Sveriges bästa blogg just nu enligt mig! Grattis! Du är rolig, söt, rar, ärlig, du visar känslor, har bra uppdatering, roligt med bilder, skriver bra och har personlighet! Du är down to earth även fast du har en så stor blogg och dina "Stina-Lee video update" är oslagbara! Jag tror definitivt att du skulle kunna bli sveriges största blogg om du ville! Du är super, Stina!


Kommentarer
Postat av: Stina-lee

men gud, tusen taaack! Du anar inte hur mkt det värmer att läsa :D

2008-07-10 @ 13:30:11
URL: http://stinalee.se
Postat av: EmelieCarin

Haha och nu sitter jag och tokflinar för att du läste det :D

2008-07-10 @ 13:46:35
URL: http://emeliecarin.blogg.se/index.html
Postat av: Sara

Håller lite med dig där faktiskt :) Kenzas blogg har blivit jätte tråkig. Är lika helatiden om allt.

2008-07-10 @ 18:24:56
URL: http://saraiss.blogg.se/
Postat av: Mintra

Rätt val;)

2008-07-12 @ 13:54:28
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0