Gårdagen, vakter + spioner

Nu komer det lite längre inlägget som lovat.
Städa som en tok igår innan vi åkte in till arlanda vid halv 9, då hade jag bara ätit en macka till frukost = hungrig så in i bomben! Hungrig som jag var så köpte jag en kyckling-wrap på Pressbyrån. Den va väl ok, svår att äta dock!
Lilla vovven fick också följa med till flygplatsen, brorsan ville det, så vi gjorde så. När vi kom dit så stod det såklart att djur utan flyg-dokument inte fick ta meds in. Vi tömde mammas väska (la allt hon hade med sig i min) och så satt vi i putten i väskan för att gå och fråga informationen om det kanske skulle gå bra att få ha honom där i eftersom han är en så lugn och tyst vovve (förutom när han ser en annan hund då). Kön va så lång så vi gick då till pressbyrån sålänge, när vi satt utanför och åt så kom en vakt och sa att vovven tyvärr inte fick va där inne. Vi gick tillbaks till bilen för att lämna honom där, mötte även upp pappa på parkeringen. Tog inte länge innan brorsan kom ut från gaten. Tog lite bilder och så och alla andra som vänta på sina bekanta kollade väldigt mycket på oss. Värsta publiken, vet inte varför. Det var väl det, sen åkte vi hem!
Det roligaste, förutom att se brorsan, var ändå att han börja snacka kinesiska och engelska mitt i allt och inte ens märka det själv. Så vi stod där som frågetecken i mellan varvet tills han kom på sig själv lite och fråga om han inte snacka svenska!


Publik eller kanske spioner;





Kommentarer
Postat av: Jonna

Hjälp, lägg en röst och vinn:)

2008-07-31 @ 01:14:08
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0