Patricks mirakel

Blev väldigt glad när jag läste detta, Patrick Swayze har besegrat sin cancer. "Jag är ett mirakel", det är vad han sa. Han fick diagnosen i bukspottscancer i april i år och läkarna gav honom bara några månader att leva. Blev riktigt ledsen när jag först fick höra att han hade cancer för min favoritfilm (likt många andra tjejer) är Dirty Dancing och om han hade gått bort så hade det inte vart det samma. Han verkar vara en väldigt snäll människa också och jag är så glad att han fick en andra chans med sin familj och en andra chans här i livet!




Kommentarer
Postat av: Catrin

Den filmen är sån klassiker! Gillas!

2008-07-23 @ 11:50:39
URL: http://catrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0