Sofis Mode

Brukar köpa och läsa Sofis Mode varje måndag, brukar se fram emot det och jag läser hela tidningen i ett streck. Tycker dock att den har blivit lite sämre än när den först kom ut och jag vet, jag har läst vart enda nummer samma dag som den kommer ut. Mina favoritsidor har vart, redan från första numret, 30 plagg från 6 olika kedjor. Nu i dom senaste 2 eller 3 numren har dom halverat det. Skittråkigt tycker jag. En annan favorit är Katrin Schulmans "5". Roligt och ibland även riktigt sant. Så det är bra.. men ännu en sak som jag stör mig på är att stylingsidorna har blivit väldigt mycket "lyx", ingen vanlig Svensson som kan lägga så mycket pengar på ett plagg. Kanske bara jag som inbillar mig, kanske har det vart så hela tiden. Sen alla tusen solpuder, läpp plumer, bronzer och mascaror, det räcker på ett tag nu.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar sofis mode! :) superbra..

2008-07-17 @ 00:31:00
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0