Varför hatar folk Blondinbella?

Ja, det är frågan det. Jag tror det är för att hon kan va lite väl självgod ibland. Hon säger ofta i intervjuer att hon är en förebild för många. Har bara hört hon säga det och ingen annan, tror det är det folk stör sig på. Ingen ödmjukhet. När folk säger uttrycker sina negativa känslor för henne så är det alltid många som säger att det är pga att dom är avundsjuka. Självklart är det så att många är det men jag tycker det är fel att säga att det är det ända som ligger bakom. För i sådant fall så påstår dessa att man uppriktigt inte kan gilla någon, allt är avudsjuka. Personligen så har jag inget emot Blondinbella förutom att hon kan va lite självgod då och då. Hon har verkligen lyckats med det hon gör och jag tycker att hon kan få vara stolt men det måste finnas ödmjukhet där också annars kommer hon inte stanna där uppe på toppen.

Är det sant det jag säger eller har ni en annan uppfattning?





Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej, jag håller med dig faktiskt. Hon kan ibland skriva lite konstiga saker och jag kan inte bestämma mig för om jag ska gilla henne eller inte, för ena sekunden kommer hon med något bra och andra något dåligt. Men jag gillar henne på något sätt ändå.. Hennes blogg blir bättre och bättre. Och hon måste ju få ha sina åsikter, jag menar.. varför ska folk ge sig på henne för att hon säger rakt på sak vad hon tycker? :)



2008-07-18 @ 16:19:51
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0