Gossip in the night

Nattuggla som jag är så sitter jag fortfarande uppe. Tittade precis på Gossip Girl. Jag ligger ett par avsnitt före de som visas på tv. Utan att avslöja för mycket så kan jag väl säga att det kommer hända en liten förändring med Jenny. Jag gillar den. Ny frisyr och klädstil. Tummen upp!


Sweet little Jenny... Not so sweet anymore?


Älskar dessa två tillsammans. Älskar bilden med!


Hmm, vad ska man göra nu då tro? Sova? Nä. Kanske ska ta och kolla på nåt avsnitt av House? Har inget nytt dock så det blir en repris i såfall. Ligger ett par säsonger före de som visas på tv, haha. Dom har väl precis börjat säsong 3 på tv nu? Jag är inne på säsong 5! Där händer det grejer också, det kan jag garantera. Men för er som följer serien på tv så vill jag säga att ni ska se till att njuta av säsong 1-3, de är dom bästa hittills.


Den charmiga och stiliga Dr. House (Hugh Laurie)

Kommentarer
Postat av: It's time to GET FUNKY

Hej!

Tänkte tipsa dig om min web-butik som jag har öppnat. Snurra in och kika om det är något du gillar!



15%rabatt oavsett orderns storlek!

Gäller fram tills 20nov.

2008-11-04 @ 21:13:28
URL: http://getfunky.spreadshirt.net
Postat av: Little Miss Splendid

Samma här! Jag tycker också att nya frillan passar henne!

2008-11-05 @ 23:52:27
URL: http://madamegeniale.blogspot.com
Postat av: Dress Like a Princess

Spännande, jag längtar tills Jenny blir lite farlig :P

2008-11-13 @ 07:50:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0