Energikick

Sökes - Energikick! Jag känner verkligen att jag inte haft nån energi alls dom senaste dagarna. Vad fan är fel på mig!? Jag har en ny kamera och jag orkar inte ens visa alla mina bilder jag tagit... orkar inte fixa inlägg med bilder. Vet inte om jag kanske tar mig i kragen och fixar med det i kväll. Orkar tametusan inte ens gordkänna kommentarer. Eller egentligen är det inte det som jag inte orkar, grejen är att jag vill svarar på era kommentarer också. Om jag skulle godkänna dom så skulle jag glömma bort vilka jag svarat på. Ni får stå ut ett tag till med denna zombi-liknande Emelie.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag tänkte göra det först, men tänkte att det kanske skulle bli en del som "skiter i o tävla" om de blir för jobbigt s å att säga.. Eftersom det bara är första tävlingen än så länge. I framtiden kommer jag att välja tema på alla tävlingar - om det nu blir fler men det hoppas jag! :)

2008-10-07 @ 05:54:42
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: ThereseLo

känner igen mig i det där. Du får skaffa någonting kul att se fram emot, det brukar fungera ;)

2008-10-07 @ 15:04:53
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0