Mår inte bra, varken psykiskt eller fysiskt

Mår inte bra, varken psykiskt eller fysiskt. Grät hela natten till idag. Känner mig sådär stirrig bara som man (iallafall jag) blir efter jag gråtit mycket. Har inte ätit något idag förutom lite choco hoppers från Lidl (nötter med choklad runt). Men kunde inte behålla det nere. Har egentligen inte någon lust att skriva, lyssna på musik eller vara uppe överhuvudtaget, men här sitter jag. Har sovit så mycket idag så jag är inte trött... men jag vill inte va vaken.

Tog massor av bilder igår som jag vill visa men jag orkar inte riktigt fixa med det nu. Var på morgonen/förmiddagen som jag tog dom så det var himla fint ljus. Var även på loppis igår och hitta en del fina saker. Kanske fixar ett inlägg med dom om en stund. Vi ses hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0