En rasande Tyra Banks

Det här visades första gången på TV för ett par år sen men gick nyligen på repris. Jag har kollat på det ett par gånger nu och jag kan inte förstå varför Tyra flippar ut sådär. Tjejen har precis fått reda på att hon åkt ut och försöker hålla hakan uppe och inte gråta och så börjar Tyra gapa på henne. Liksom vafan? Vill Tyra att man storgrinar såfort man åker ut från hennes program eller? Kräla för henne när man ändå inte kan ändra på att man åkt ut? Nej, det där fick mig att tappa respekt för henne.

Här har ni klippet:



Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj, den sidan av tyra har jag aldrig sett. gud så elakt, det där var väl ändå lite väl! Ja fifan ; p





sv. Okej tack så mkt!: ) ska läsa lite där nu.. har du beställt något från forever21 nån gång`? Kram



2008-09-19 @ 16:21:33
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0