Ny dag, Nya tag - Kill 'em with kindness

Idag är en ny dag och då kör vi på med nya tag. Jag lägger inte ner bloggen. Tack så jättemycket för era kommentarer, värmer verkligen! Roligt att ni gillar min lilla hörna av webben!

Tog en paus på några dagar och fundera en del. Kom fram till att det inte finns nån anledning till att lägga ner bloggen. Finns så många dumma människor där ute som inte ens fattar att dom sårar folk. Om jag skulle lägga ner bloggen så skulle det inte göra nån skillnad eftersom dom inte ens förstår själva. Jag nämner heller inga namn och just därför så skulle ingen fatta anledningen till att jag stängde ner bloggen. Så jag stannar kvar!

Jag tror inte på att lämna ut namn och snacka skit om andra - jag tror däremot på Kill 'em with kindness!

Tack än en gång för era fina ord! Är så roligt att veta att folk faktiskt tittar in här varje dag och gillar det jag skriver!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så mkt va gullig du är hoppas du kikar tillbaka till min blogg någon gång!:)

ha de bra!

2009-02-18 @ 19:03:01
URL: http://loveice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0