Bikerjacka - köpt!


Idag har jag shoppat! Jag har även vart lite på loppis, dom fynden får ni se senare. Nu tänkte jag visa denna lilla goding! Den är en läderimitation och riktigt snygg! Mycket finare än på bilden. På bilden ser den inte ut att ha så bra passform, men det har den! Köpte den hos VILA.... eller om det var VeroModa? Från ONLY kommer den ifrån iallafall och den gick på en femhundring. Kommer bli finfin när det blir lite varmare!
Den finns även att köpa på ONLYs hemsida. Finns dock bara kvar i dom större storlekarna där men jag kan säga att jag tycker den var aningen liten i storleken. Inte mycket, men lite. I affärn fanns det iallafall många kvar i alla storlekar.

Kommentarer
Postat av: angelica

shit va snygg! fin blogg också!

2009-02-01 @ 12:57:43
URL: http://bajsmakargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0