Det är ni som är puckade!

En sak jag irriterar mig på rejält varje gång jag ser Media Markts reklam på Tv är "plötsligt känns allt annat puckat", vilket profisonellt företag kan tänka att det är smart/roligt/whatever och det tar vi som slogan?
Kom igen! Plötsligt känns det som att jag vill bojkotta er! Vilket jag gör, har inte satt min fot i någon av era butiker sedan den reklamen började rulla.

Vad är det för fel på reklamen? Dom dumförklarar hela svenska folket genom att komma med nåt sånt. Hur gamla är ni där va? 7? Det är så ni framställer er. Som 7-åringar. Så gick man och sa på lågstadiet, om inte på dagis, alla är puckade om ni inte gör som mig/oss. Idioter!



Kommentarer
Postat av: Hanna

har faktiskt inte tänkt på det, men nu när du säger det så känns det bara dumt med den reklamen :/

2009-01-19 @ 11:17:34
URL: http://piffigagittan.blogg.se/
Postat av: Makrill

Ja nu när du säger det... Hmmm...



Just nu: Tips på heta konserter i min blogg! :)

2009-01-21 @ 12:57:16
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0